+36 70 392 6159

©2019 by rezina studio

rólunk

crafting each day keeps the crazy away...

ahogy az angol mondja, vagyis a "mindennapi alkotás távol tartja az őrületet"

és pontosan ezt a nézetet valljuk mi is a rezinában.


Abonyi Alma vagyok a hely megálmodója, alapítója.

A stúdió ötlete lassan, ám annál határozottabban született meg: az elmúlt években béreltem műhelyeket itt-ott, de egyre erősebb lett az elhatározás, hogy nagyon szeretnék egy saját műtermet kialakítani.


Így találtam rá a Csengery utcai csiszolatlan gyémántra, aminek a különleges atmoszférájába és terébe azonnal beleszerettem.  A méretéből és szerencsés elosztásából adódóan pedig nem volt kérdés, hogy végre nem csak saját műhelyt hozhatok létre, hanem egyúttal megszületik egy közösségi tér is, ahol tisztelt kollegináimmal, kedves barátaimmal megoszthatjuk tudásukat és tapasztalatainkat jó hangulatú események keretein belül is.

 
_DSC1381_resized_20190812_055507271_edit

Abonyi Alma

Az utolsó előtti pillanatig vegyészmérnöknek készültem a gimnáziumban, majd mégis a művészi pályát választottam, és elsőre fel is vettek a Magyar Képzőművészeti Egyetem szobrász szakára. Az itt töltött hat évemet leginkább a különböző műgyantákkal való kísérletezés határozta meg. 2011-ben dícsérettel diplomáztam és mint aki jól végezte dolgát teljesen új kihívások elé állítottam magam :) Számomra nagyon hiányzott, hogy az emberekkel interakcióm legyen... Így utólag már egyértelmű, hogy miért az alkalmazott művészet felé kezdtem kacsingatni. Az egyetemi éveim alatt is készítettem gyanta ékszereket, kiegészítőket magamnak és MOME-s tervezőtársaknak is, de akkor ez még csak a mellékszál volt. Diploma után kezdtem el kikísérletezni azt az epoxy-carbon technologiát, amivel végül testet öltöttek az első táskáim és 2013-ban megszületett az Alma Abonyi kiegészítő márka. 2016-ban tovább szélesedett a látóköröm és bőrtáskákkal egészült ki a portfólióm. Számos izgalmas projektet vittem sikerre, mint táska tervező, talán a két legkiemelkedőbb, hogy tervezhettem a DOVE-nak és az NN-es laptoptáskákat is nagyon szeretem, de például még mindig kiráz a hideg, amikor eszembe jut az az izgalom, ahogy az első Mercedes Benz Fashion Weekre készültem.

Viszont mindeközben és mindemellett folyamatosan dolgoztam, mint szobrász is, különböző alkalmazott területeken (díjakat, film díszleteket, filmes special effect készítettem és készítek). A rezina ötlete így született meg bennem.

dobr_portre_hosszu_edited_edited.jpg

Dobrovits Alexandra

2004-ben kezdtem el foglalkozni az ötvösséggel a Szombathelyi művészeti iskolában. Azóta elvégeztem a Magyar Képzőművészeti Egyetem Szobrász szakát, majd a budai rajziskolában aranyműves képesítést szereztem. Mindvégig meghatározó volt, hogy olyasmit alkossak, amely értéket képez, időtálló, és még ennél is fontosabb volt, hogy a részem legyen, hogy alkothassak. Ezt a mentalistást, érzést szeretném itt tovább adni a Rezina workshopok alkalmával, megmutatni az alkotni vágyóknak, hogy például akár egy ékszer is, sokkal nagyobb értéket tud képezni, mint amennyit fizetünk érte.

67762600_380054112703817_746008949999796

Erdei Rebeka

„Az alapképzésem a MOME formatervezési szakán végeztem. Az alapszakon töltött három évem
leginkább kísérletezésről és kutatásról szólt, mivel a különféle anyagok alkalmazása érdekelt a
leginkább. Szerencsém volt, hogy már az egyetem elejétől Almával dolgozhattam, ami szakmailag, gondolkodásban és tudásban nagy hatással volt rám. A mester képzést nagyrészt ennek következményeképpen a MOME tárgyalkotó szakán folytattam, ahol az ékszertervezésben merültem el jobban. Emellett egy régi vágyam volt, hogy szociális szférában, emberekkel foglalkozhassak, így elkezdtem a PTE művészetterápia posztgraduális képzést, amit már van szerencsém gyakorolni és remélem egyre több lesz.

Fontos számomra, hogy az eredmény kézzelfogható legyen, és az alkotás a munka során
nyerje el végső formáját: legyen lehetősége változni és alakítani önmagát.”

ági.jpg

Hardi Ágnes

"A Magyar Képzőművészeti Egyetem szobrász szakán diplomáztam. Az egyetem évei alatt már elkezdtem kialakítani saját megszerkesztett világomat, ami egyrészről nagyon személyes, másrészt pedig minden elemével az egyetemes rend felé mutat. Munkáim során olyan tereket alkotok meg, amelyeket a végsőkig lecsupaszítok, így egy olyan letisztult helyet hozva létre, ahol minden egyes számnak, színnek jelentése van. Ezekben a terekben általában építészeti elemeket használok, mint a lépcsők vagy a korlátok. Ezeknek a ritmikusan ismétlődő elemeknek a kivitelezése számomra egyfajta mantrázás, ami segít tovább építeni ezt a belső világot."